Ik had zo die stellingen is proberen op te lossen die in de cursus staan p12/24. Stelling 25 zegt "de Mannich condenstatie toegepast op isoxazool verloopt vooral in positie C4" (niet waar). Ma als je dan die kanonieken uittekent is da wel duidelijk alleen goed op C4 want bij andere komt er + op N. Isda dan omda isoxazool minder reactief is en Mannich een zachte reactie is data niet waar is zogezegd?
En als die een stelling geeft op examen, moet je dan die synthese vant product daj moe bespreken kunnen geven? Nee toch e?
hm er is eigenlijk geen enkele goede resonantievorm, Doe je het op 3 dan heeft N geen octetstructuur meer, doe je het op 4 dan moet O elektronen delen wa eigenlijk ni gebeurt, doe je het op 5 dan zit ge weer me die N die geen octet meer heeft, dus ik denk dat daarom ni gebeurt, ma ben ni zeker =)
En u andere vraag weetk ni ^^
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!